UppmÀrksamhet! Denna bok kommer att tjÀna pengar (bokrecension)

Lyckliga vinnare av uppmÀrksamhet!  Boken av Jim Kukral

Den senaste veckan skickade en av vĂ„ra goda vĂ€nner, Jim Kukral, oss sin senaste bok med namnet “” som publiceras av Wiley. Även om titeln kanske lĂ„ter lite skissartad, gör det verkligen ett bra jobb att fĂ„nga uppmĂ€rksamheten. Jim har nĂ€mnts i nĂ„gra av de kĂ€nda kĂ€llorna som: Forbes, Brandweek, Entrepreneur, The Wall Street Journal, New York Times, BusinessWeek, Inc., Small Business Trends och andra. SĂ„ du kan se att den hĂ€r killen vet vad han pratar om. HĂ€r Ă€r vĂ„r korta recension av den hĂ€r boken:

UPPMÄRKSAMHET! Den hĂ€r boken kommer att tjĂ€na pengar, Ă€r en 277-sidig löpande fallstudie om att fĂ„nga uppmĂ€rksamhet var du Ă€n hittar den. Den hĂ€r boken Ă€r skriven av Jim Kukral, en online-entreprenör och internetmarknadsförare, och syftar till att utbilda smĂ„ och stora företag i hur man stĂ„r upp och sticker ut i en mĂ€ttad ekonomi. Den hĂ€r boken lĂ€r dig hur du kan gĂ„ lĂ€ngre Ă€n att lyssna pĂ„ din produkt pĂ„ internet och hur du börjar fĂ„ en verklig inverkan pĂ„ dina kunder och media. Boken Ă€r en blandning av fallstudier, intervjuer och sonderande frĂ„gor som ber lĂ€sarna att idissla om vad de gör för att marknadsföra sig sjĂ€lva och varför. Kukral integrerar ofta sina egna erfarenheter med innovatörer som Scott Ginsberg, Kevin Savetz, Sean O’Connor och frĂ„geteckenkillen. Om du vill fĂ„ uppmĂ€rksamhet Ă„t din blogg, företag eller produkt Ă€r det definitivt killarna att lĂ€ra sig det av. Uppdelad i tre sektioner, OBSERVERA boken, ger dig teori, fallstudier och hur man gör för att tjĂ€na pengar pĂ„ webben. Om du driver ett företag eller startar ett företag Ă€r det en bok du behöver lĂ€sa.

OBSERVERA boken Àr en fantastisk resurs för affÀrsmÀn överallt. Kukral skriver som en konversation och bjuder in dig att investera din tid och dig sjÀlv i boken och dina satsningar. NÀr du Àr klar med boken vill du inte bara skaka Kukrals hand utan du vill revolutionera din vÀrld. Ta dig bortom virala videor och blixt i pan marknadsföring och ta dig till Kukrals nivÄ, verklig, Àrlig till godhet uppmÀrksamhetsmarknadsföring.

Eftersom Syed och Jim hade en bra tid att prata pÄ Blog World 2010 har han gÄtt med pÄ att ge 10 tecknade exemplar till vÄra lÀsare. Det Àr rÀtt signerad av legenden Jim Kukral han sjÀlv.

Hur vinner du en kopia? Tja precis som du vinner allt annat pÄ den hÀr webbplatsen. Tweet bara om det:

Vinn uppmĂ€rksamhet! boken av @jimkukral frĂ„n @wpbeginner och förbĂ€ttra din #WordPress-blogg – http://wpbeg.in/h6wpUq (RT för att komma in)